نابود نکن

نابود نکن

وارد هــر رابطه ای نشین

الکـــی امیدوار نکنید ... الکـــی دلخوش نکنید

الکـــی بهش نگین رسیدی تک بزن

مواظب خودت باش

الکـــی اسمشو با لوندی صدا نکنین که طرف بگه جـــــونم

هی نگید مــوش مــن

پیشـــی من و عشــــق من اینا … !!!

اون داره حرفاتو باور میکنه

داره بهت وابسته میشه

اما تو داری باهاش بازی میکنی…!

نکن عزیز من ، احساس یه انسان رو نابود نکن

برای سرگرمی و تکیه کلامت … !



نظرات شما عزیزان:

ترلان
ساعت3:51---11 ارديبهشت 1393
عرفانی؟؟
پاسخ: بله ؟


سمیرا
ساعت18:13---10 ارديبهشت 1393
ممنون که اومدی
پاسخ: خواهش میکنم ممنون که شمای میاین وبلاگ من


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 7 ارديبهشت 1393برچسب:, ] [ 23:7 ] [ єяƒαη ]
[ ]